19 Mayıs 2007 Cumartesi

Yanlışlarım için özür diliyorum.


Kıymetli ziyaretcilerim,yazımı yazdıktan sonra,kontrol edip sayfaya öyle koyuyorum.Heyhat, yayımladıktan sonra hata görüyorum.Heyecanıma verin lütfen.Yemeğimi ben daha oniki yaşındayken çeyizim için alınan, Herent marka takımımın tabağında resimledim.Bu tabak takımımı çok severek,özel günlerde kullanıyorum.Özellikle çorba kasesi bir sanat eseridir.Sizlerin de benim gibi güzel şeylerden zevk aldığınızı düşünerek bu kasemi resimledim.Beyenirseniz diğer parçalarınıda sizlere zevkle resimlerim.

6 yorum:

Cenk Kıral dedi ki...

Fatoş teyze,

Blog'unuz hayırlı olsun. Haberi Ceylan'ın blogunda gördüm. Valla, çok iyi etmişsiniz. Sizin yemekleriniz (Gülseren teyzenin lahmacunları da) benim için ayrı yeri olan bir mevzudur. Yemesi yanında ağızda bıraktığı tad ve ortamın güzelliğini anlatmak yetmez, yaşamak gerekir. Sofranızın zenginliği ise gustoların kalemine layık ölçüde donatılmış birer festivaldir. Yorumu beni aşar, zira ben sadece yemesi konusunda fikir yürütebilirim.

Bu arada, Ceylan'dan aldığım gazla ben de ufak bir blog yaptım. Gerçi esası Fenerbahçe üzerinedir, ve sizinkisiyle kıyas kabul etmez bir basitliktedir.

http://blog1907.blogspot.com/

bekleriz....

ellerinize ve aklınıza sağlık, daha nicelerine inşallah

Cenk

Unknown dedi ki...

:) Kase super - icinden yedigimiz mukemmel corbalar icin tekrar eline saglik annem. Kasenin ustundeki limonu galiba ben kirmistim. Bu kaseyi gorunce hep aklima anali-kizli corban gelir, tarifini yazarsin heralde bi ara...

Yayla Sakızı dedi ki...

Sevgili oğlum,kasenin limonunu sen değil ben kırmıştım.Ama Beyoğlunda bir porselen tamircisi çok güzel tamir etti kırıldığı hiç belli değil.Analı kızlıyı tabi yazarım ama inşallah İlknura yaptırmak istemiyeceksin.Kıyamam ona.Siz buraya gelince veya yaza Londrada sana yaparım.Canım oğlum seni öpüyorum.

Yayla Sakızı dedi ki...

Sevgili Cenk,sana çok teşekkür ederim.Ne güzel şeyler yazmışsın.Kendi siten için de alçak gönüllülük göstermişsin.Çok güzel olmuş.Zaten senin Can için yaptığın filmi gördükten sonra ben senden ilerisi için daha başka şeyler bekliyorum.Şampiyonluğunuz kutlu olsun.Başarılar ve mutluluklar diliyorum.

Müge Hüner dedi ki...

Fatoş Ablacım,
Bu çorba kasesi değil, dediğiniz gibi resmen sanat eseri, yani sofrada kullanmayın bence ne ne olmaz, vitrinin en nadide köşesine koyun derim ben.
Sevgiler
Müge

Yayla Sakızı dedi ki...

Sevgili Müge,kasemi beyeneceğinizi tahmin ediyordum.Gençken bu takımımı serviste kullanıyordum ama Çekoslovakya'ya gidince kıymetini anladım.Dediğin gibi artık masamın üstünü süslüyor.
Zaman zaman diğer parçalarını da resimliyeceğim.Teşekkür ederim.