13 Mayıs 2007 Pazar

Anneler günü

Sevgili misafirlerim,blogumun resmi açılışını henüz yapmadım ama anneler günü sebebiyle sizlerle birşeyler de paylaşmak istedim.

Ben annemi geçen mayısın 22 sinde kaybettim.Allah hepinize en az benim annemle yaşadığım kadar beraber yaşamak nasip etsin.Benim içimde, anneme yaptığım hiç bir yanlışın yükü yok.Ona karşı herzaman saygılı ve şefkatli idim.Evlat olarak yapılabilecek herşeyi yaptım.O da bunu çok iyi takdir eder,beni üzmemek için büyük bir gayret sarfeder çoğu sıkıntılarını söylemezdi.

Yine de keşke lerim yokdeğil..Sizler de annelerinize ilerde içinize dert olacak şeyleri yapmayın.Hep şöyle düşünün ,benim evladım bana bunu söylese veya yapsa ben ne yapardım.

Ama arkadan ben annemin yaptığını yapmazdım diyebilirsiniz.İşte onu bilemezsiniz.Geçen yıllar, yaşadıklarınız, tepkilerinizi ve düşüncelerinizi değiştirebilir.

Hepinize sevdiklerinizle sağlıklı ömürler diliyorum.

Hiç yorum yok: