24 Mayıs 2007 Perşembe

BENİM PANDİSPANYAM


Ben küçücük torunumu da pandispanyaya benzetiyorum.Blogu açtığımdan beri ondan bahsetmemek için kendimi zor tuttum.İnanın bu sevgi birkaç kelimeyle anlatılamaz.Bütün samimiyetimle söylüyorum,her Borayı düşündüğüm an'Allahım herkese bu sevgiyi tattır'diye dua ediyorum.İstediği her oyuncağı almak,gitmek istediği yere götürmek,giymek istediğini giydirmek,yemek istediğini yedirmek,eline almak istediği her şeyi vermek istiyorum.İnsanın içinde devamlı kaynayan taşan bir sevgi.Ocağın üstünde kocaman bir tencerede kaynayan çilek reçelini düşünün.Reçel kaynama noktasına geldi,tencerenin kenarına kadar yükseldi;taşıyor.Tencerenin kenarlarından ocağa indi.Derken ocağın içini doldurdu.Hala taşıyor.Sanki içinde sonsuz çilek reçeli var ve her tarafı kaplıyor.O arada ortalığı mis gibi bir koku kapladı.İşte böyle birşey!!!!

6 yorum:

Ceylan dedi ki...

Fatoş yenge'cim ne güzel anlatmışsınız! Çocuk sevgisinin ötesi var mıdır diye düşünürken, torun sevgisi Allah'ın insanlara lütfu herhalde!
Ama sizin gibi hem maharetli hem yüreği sevgi dolu bir insanın da torununa olan aşkını anlatımı işte böyle "lezzetli" ve "tatlı" olabilirdi !

Yayla Sakızı dedi ki...

Sevgili Ceylancığım,inşallah sizde o güzel günleri sağlık ve mutlulukla beraberce bizim gibi yaşarsınız.

Adsız dedi ki...

Fatoş Teyzecim blogunuz süper, hayırlı olsun..ellerinize sağlık çok beğendim..torun sevgisi ancak böyle güzel anlatılır, yaşatmışsınız hepimize:)) sini köftenizin tarifini bekliyoruz, sizi çokçok öpüyoruz:))

Adsız dedi ki...

Fatos Yenge,
Blogunuz harika olmus. Cok icten...yemek tarifleri de cok guzel ve leziz. Acikcasi ben en kisa zamanda "sini koftesini" de bekliyorum . Bu lezzeti de okuyucularla en kisa zamanda paylasiniz. Ama benim favori tarifim tabiki kucuk pandispanya...
Uluc

Yayla Sakızı dedi ki...

Sevgili Uluç,bugün SİNİ KÖFTESİNİ yaptım.Resimleri çektim.Tarifi yazdım.Maalesef yanlış yere bastım hepsi silindi.Nerdeyse ağlayacaktım.Bu arada senin mesajını gördüm.Teşekkür ederim canım.Senden kuvvet aldım tekrar yazacağım.Sevgiler.

Yayla Sakızı dedi ki...

Remziyeciğim çok teşekkür ederim.Dün gece saat 2 45 de yattım.İlk yazdığım en sona kalıyor.Onun için okumaya sondan başlamak lazım diyorum.Çözemediğim çok şey var.İnşallah altından kalkarım.Hepinizi öpüyorum.Fatoş