20 Mayıs 2007 Pazar

AÇIK BÜFE


2 yorum:

pecete dedi ki...

Merhaba, Ceylan Hnaımın sitesinden size ulaştım. İlk önce hayırlı ve uğurlu olsun. Bundan sonra umarım sık sık görüşürüz. Sizin yemeklerinizde br anne lezzeti gördüm. Yanılıyor muyum acaba? Yaş 60 mı?

Yayla Sakızı dedi ki...

Sevgili peçete,evet 60 yaşındayım.Artık benim ve akranlarımın çoğunun mutfağında ölçü kalmadı.Bizler herşeyi el alışkanlığı ve göz kararı yapıyoruz.Sizlere yaptığımız yemekleri ise ölçüleyerek anlatmamız lazım.Onun için ben her yaptığımı yazamıyorum.Yemeği pişiriyorum,içine malzemeleri ne kadar koyduğuma dikkat etmemiş oluyorum.Üstelik bu blog işinde acemiyim.Ama azimliyim;sizlerin hoşunuza gideceğini sandığım şeyleri sırayla bloguma koyacağım.Bu blog işini uzun zamandır yapmak istiyordum.Önce oğlumla başladım.Bana birşeyler gösterdi ama zamanı yoktu. Yurt dışında yaşıyor.Tatili bitti ve yerine gitti.Arkadan kızım geldi.O da yurt dışında yaşıyor.Ondan da birşeyler öğrendim.Onun da tatili bitti o da yerine döndü.Sonra Ceylan geldi.Ondan da öğrendiklerimle blogu açtım.Bilmediğim çok şey var.Önce lisanım yeterli değil.Ama vaktim var ve bildiğim şeyleri paylaşmak istiyorum.Sizlerden de yeni şeyler öğrenmek istiyorum.Hepinize sevgi ve mutluluklar.