17 Mayıs 2007 Perşembe

MEYVE FONDÜSÜ

Benim bloguma girip bakmak nezaketini gösteren kıymetli misafirlerime ,açılışı
yaptıktan sonra yeni birşeyler gösteremedim.Sebebi resimli olmasını istediğimdendi.
Önümüzdeki hafta içinde onu halledeceğim.O zamana kadar ÇİKOLATALI MEYVE FONDÜSÜ ile idare edin lütfen.Fondü takımı KAHVE DÜNYASInda satılıyor.
Misafirlerime hazırlaman çok acele olduğu için tabağımı süsleyemedim.Daha doğrusu
o günkü programımda yoktu.
Siz hazırlarken, misafirlerinizin sayısına göre,herbirinin her meyveden birer tane
alacağını düşünüp ona göre miktarını tayin edin. Bahçeden
toplayacağınız büyük yaprakları yıkayıp kurutun ve tabağınızın içini onlarla
döşeyin.Ananası portakal dilimi gibi ayırın.Dış kabuğunun iki parçasını tabağınıza
yerleştirip,bir defada yenecek şekilde doğradığınız meyvesini, dış kabuğunun üstüne sıralayın.
Tabağınıza dekoratif olarak kivi,çilek,elma,armut,muz mevsimine göre kavun,şeftali , üzüm ve
kaysıyı bir defada yenecek gibi hazırlayıp yerleştirin.Ortasına, altında mum yanan çikolata kasenizi de koyun.
Arzunuza göre bitter veya sütlü çikolatayı benmari ile eritip,ortadaki kaseye doldurun.
Küçük çatallar ve peçete ile servise sunun.Afiyet olsun. (İri siyah ve sarı üzümler çikolata ile
çok güzel oluyor.)

4 yorum:

Yelda Özyurt dedi ki...

Ama ben bunun resmini cok merak ettim:((

Devletsah dedi ki...

Fotoğrafı aşağıdaki yazıda var. Yanına çilekler ve muzlar görülüyor.

Yayla Sakızı dedi ki...

Devletşah çok talısın.Sevgiler.

Yelda Özyurt dedi ki...

O resmi gordum ama ben yukarida anlatimdaki sunumu gormek istiyorum, yapraklarla ve ananasla birlikte.. Eger firsatin olursa bunu da resimleyip ekle olur mu? Bekleyecegim;)