5 Kasım 2007 Pazartesi

EKMEK YUVASINDA YUMURTA


Sevgili blogcular bu sabah canım yumurta yemek istedi. İki dilim tost ekmeğini aldım. Ortasından küçük ağızlı çay bardağı ile yuvarlak birer kısım çıkardım.Ekmekleri kızarttıktan sonra tavaya dibini ıslatacak kadar tereyağ koydum.Ekmekleri tavaya üst üste yerleştirdim. Ortasına bir yumurta kırdım.Çıkardığım yuvarlak ekmeklerin üstüne birer parça peynir koyarak tavanın üstüne bir kapak örttüm.Ben yumurtayı beyazı ile sarısı karışmış sevdiğim için kapağı kaldırıp onları karıştırdım.Siz isterseniz karıştırmayın ve yağını biraz daha fazla koyun. Çok estetik ve güzel oluyor.Büyük bir tavada birkaç tane birarada yapabilirsiniz.Tabağı süslemek zevkinize kalmış.Selamlar ve sevgiler.

5 yorum:

İLKAY dedi ki...

Merhabalar,
Paşa somunu, dul avrat çorbası, tahinli lahana sarması...
Bunlar benim de anneannemin-annemin yaptığı lezzetler...Hepsini de çok severim...canım istedi şimdi bunları...
Biz Adana'lıyız...Merak ettim siz?
Sitenizi de siteme izlediklerime ekliyorum hemen....
Sevgliler,
İlkay
http://www.pastacipapatyalar.blogspot.com/

İLKAY dedi ki...

Merhaba,
yine ben yani İlkay...
Az önce yorum yazmıştım...Günlüğünüzü inceleyince çocukluğunuzun Adana'da geçtiğini öğrendim...
Tarifleri de inceleyince sini köftesi-humus ve diğerleri artık tamamdır hemşeriyiz dedim ben...
bir de ne güzel yazmışsınız...ellerinize sağlık...
Adana'ya gelirseniz mutlaka beklerim...Kim bilir belkide bir şekilde bir bağımız vardır kim bilir?
Ben de yayla çocuğuyum...1 haftalıkken yaylaya çıkmış anneannemler tabii biz de...Hala burnumda tüter o günler...karsambaç için dedem karcının yolunu beklerdi tabii bizlerde...Günlüğüme ziyarete gelirseni Özlem diye bir yazım var...Yayla günlerime dair cümlelerde var...
Uzun oldu bu yorum...Umarım sıkmamışımdır sizi...
Görüşmek dileğimle,
Sevgiler,
İlkay

Yayla Sakızı dedi ki...

Sevgili İlkay, tabii sıkmadın.Mesajın tam özlediğim gibi.Teşekkür ederim.Çok mutlu oldum.Sevgiler.

daimamutfak dedi ki...

S�slemeniz �ok g�zel.Tabakta g�r�nce imrendim inan�n..sevgilerle.

Yayla Sakızı dedi ki...

Sevgili Neriman,çok kibarsın teşekkür ederim.Siz gençlerden böyle şeyler duyunca çok mutlu oluyorum.Sağlık ve mutluluklar diliyorum.Sevgiler