17 Haziran 2007 Pazar


Sevgili dostlar ben geldim.Evimi,kocamı çok özledim.Topu topu on gün yoktum ama, daha uzun zaman ayrılmış gibiyim.Ben buradan ayrılırken yeni yeni açan ıhlamur ağaçlarının çiçekleri dökülmeye başlamış.Ihlamur ağaçlarının altına park eden otomobillerin üstüne sarı kar yağmış gibi oluyor.Hava iyice ısınmış.Anneler pusetlerle Bağdat caddesine daha sık çıkmaya başlamış.Dün ben de Bağdat caddesine çıktım.Bir bank'a oturup etrafı seyrettim.Genç kızlar,delikanlılar,yaşlı hanımlar ve beyler,genç evliler,kaldırımlara tezgah açmış seyyar satıcılar hepsini seyrettim.İnsanları seyretmeyi çok severim.Yolda gördüğüm herkesle konuşmak isterim.Ağlayan çocuklara sebebini sorarım.Geçtiğimiz gün cok güzel üstü açık bir arabada genç bir delikanlı gördüm.Trafik sıkışık olduğu için o duruyordu.Yanına yaklaşıp arabasının çok güzel olduğunu,kazasız belasız kullanmasını diledim.Mutlu oldu ve teşekkür etti.Şaşkınbakkal da ayağı takılıp düşen bir hanıma yardım ettim.Ona bir sandalye verdiler.Ben de yanına oturdum .Heyecanı geçene kadar onunla konuştum.Postahanenin önündeki simitci beni hanımın akrabası zannetmiş.Çiçekcilerle sohbet ederim.Ayrıca Schlotzsky's de oturup etrafı seyrederken birşeyler yemeğide çok severim.İşte ben böyleyim. Yarından itibaren sizler için yaptığım yemeklerin resmini çekip,tarifini vermeye başlayacağım.Hepinize selamlar ve sevgiler.

Hiç yorum yok: