22 Mart 2009 Pazar

BAHAR GELDİ


Blog'umu açan herkese sevgi ve selamlarımı yolluyorum.Bugün şehir dışına çıktık . Gördüğüm güzellikleri sizlerle paylaşmak istedim . Badem ağaçları beyaz dantel örtülerle sarılmış gibi . Hiç bir sanatkar , nekadar yaratıcı olursa olsun , böyle bir güzelliği düşünüp çizemez . Hiç bir şair bu güzelliği ifade edecek mısralar yazamaz . Bu her sene tabiatın yeniden doğuşu harika bir olay . Topraktan fışkıran mor renkli kır çiçeklerini seyretmeye doyamadım (okadar uzun zaman aynı pozisyonda kalmışım ki , çömeldiğim yerden kalkmak için , yardım almak zorunda kaldım).Onlarca resim çektim . Bazılarını sizlerinde görmenizi istedim . Fırsatınız olunca sizler de tabiatın uyanışını gözleyin . Şehir dışına çıkmanız gerekmez , dikkatlice etrafınıza bakın yeter . Dün Suadiye sahilden Bağdat caddesine çıkarken , kaldırımdaki ağacın gövdesinden (ağacın filizi değil ) başka bir cins bitki çıkmıştı . O kadar güzeldi ki . Duvarların arasından kendine bir yer bulup başını gösteren o nazik otları sevmeden , onlara bir iki güzel söz söylemeden yanlarından geçmeyin lütfen . Hepinize mutlu ve sağlıklı günler diliyorum .

2 yorum:

Adsız dedi ki...

badem agacini cok severim. resimler cok guzel paylasiminiz icin tesekkurler selamlar nesrin www.lalelimutfaklar.blogcu.com

Yayla Sakızı dedi ki...

Sevgili Nesrin.Görünce beni mutlu eden şeyleri,paylaşmak istiyorum.O güzel küçük ağacı görmek seni de mutlu etmiş.Çok sevindim.Selam ve sevgiler.