6 Ağustos 2007 Pazartesi

Herkese selam diyerek sizlere burada neler yaptigimi anlatmak istiyorum. Henuz bebegimiz gelmedi. Biz de ailecek kizimin daha onceden yaptigi programi uyguluyoruz.

2 agustos persembe aksami RIVER CAFE`ye gittik. http://www.rivercafe.co.uk/ adresinden bakabilirsiniz. Iki hanimin odullu Italyan mutfagi.


Sizin icin yemegimi yemeden resmini cektim.Yalniz cep telefonumla cektigim icin cok net degil. Yolunuz duserse gidilecek bir yer. Hararetle tavsiye ederim.


Hepimizin yemekleri cok lezzetliydi. Ben onden acili izgara kalamar yedim. Pinar ana yemek olarak mercimekli ve guneste pismis domatesli levrek yedi. Heyecandan tatlilarimizin resmini cekemedik. Tatlilara hemen daldik.
Yemekten sonra nehir kenarinda yuruduk. Size manzara resmi cektim. Bir de yerlerdeki hayvanseverlere ikaz resimleri bana cok hos geldi. Onu da sizin icin resimledim.

Cuma gunu BOAT HOUSE`ye gittik ogle yemegine. Kizim Londra`da LITTLE VENICE'e cok yakin oturuyor. Burasi da kanal kenarinda cok sevimli bir yer. Oranin da resmini cektim. www.jasons.co.uk/restaurant.html adresine girip daha fazla bilgi alabilirsiniz.
















Cumartesi sabah REGENT'S PARK a gittik. Pandispanyam, dayisi ve babasi beraber ucurtma ucurdular.
















Oglen SEA SHELL diye bir balik lokantasina gittik. Internet adresi http://www.seashellrestaurant.co.uk/ Harika bir lokanta. Cok lezzetli fish & chips yedik. Burayi da oneriyorum. Eve gelince hepimiz pestil gibiydik.

Aksami ise ROYAL ALBERT HALL`da BBC`nin organize ettigi klasik muzik konserine gittik. Muhtesemdi. Burada Ekim ayinda Sezen Aksu'nun konseri varmis. Cok mutlu oldum.









Pazar gunu sabah St James' Park'a Brunch a gittik. http://www.innthepark.com/index.aspm/index.asp kahvalti yaptigimiz yerin adresi. Orasi da cok keyifli bir mekandi. Bora parkta kosustururken ben de cimenlerin uzerine uzanip devasa agaclari seyrettim.




Biraz sonra ise kanal kenarinda yuruyuse cikacagiz. Sevgiler...







Hiç yorum yok: