22 Nisan 2008 Salı

Bu güzel ağaç da Kyotodan.Lütfen aynı kökten çıkan iki gövdeye dikkat edin.


4 yorum:

Tijen dedi ki...

Pek güzel olmuş bu gezi! Japonya'ya yıllaaaar önce gitmiştim ve bir kez daha memnuniyetle giderim. Teşekkürler paylaştığın için komşum.

Adsız dedi ki...

Ne güzel manzara...Şimdi oralarda olmak istedim.Ne kadar şanslısınız.İnanın meraklandım,uzun zaman oldu.Geri dönmenize sevindim.Sevgiler Özlem.

Ceylan dedi ki...

Fatos Yengecim ne iyi ettiniz de gittiniz/ Darisi basimiza cidden, inşallah ! Çok merak ediyoruz oraları, sayenizde sanal bir gezi yaptık işte ! Sevgileeeer !

gül dedi ki...

cok güzel.ve harıka bir yer.blogunuzu çok sevdim sürekli takip edeceyim inşallah.bende yeni blog açtım acmadan önce neler yazacaktım neler actıktan sonra nedense cözulemedim sizde birşeyler yazarsanız sevinirim.belki çözülürüm. allaha emanet olun.