23 Temmuz 2007 Pazartesi

AKVARYUMA GEZI


Sevgili misafirlerim.Ayin 18 inde Londra'ya geldim.Kismet olursa Agustosun ilk haftasi ikinci torunum Ipek geliyor.Hem kizima yardimci olmak hem de 15 gun sonra agabey olacak Bora'yi doya doya sevmek istedim.Ama aklim Istanbul'da.Buraya geldigimden beri evde devamli usta vardi.Onun icin disari pek cikamadik.Ama cumartesi Bora'yi aldik hayvanat bahcesine gittik.Sabah 10 30 da ordaydik.Bora'nin uyku saatinden once 13 30 da eve donduk.Yemek faslini orada yaptigimiz icin doner donmez annesi Boray'i yatirdi.Biz de ters dustuk.Hepimiz bayilmis gibi uyuduk.Oglandaki enerji hepimizi nasil yordu anlayin artik.Pazar gunu de cocuklar akvaryuma gidelim dediler.Hava muhtesemdi.Bilmiyorum buradaki akvaryumu gezeniniz var mi.Cok degisik baliklar ve diger deniz canlilari var.Bora'nin dikkatini en cok ceken sey yilan baliklari, anemonlar ve deniz atlari oldu.Yine bir ates topu gibi kostu durdu.Gecen seferden farkli olarak Pazar gunu akvaryumda robot baliklar vardi.Binbir cesit baligin bulundugu yerde ozel bir bolumde tabi suyun icinde yuzen iki robot balik.Sizin icin resmini cektim.Daliyorlar,cama yanasip bakiyorlar,suyun uzerine dogru gidip aniden yon degistirip baska tarafa dogru yuzuyorlar.Seyretmesi keyifliydi.Yemegi yine oralarda bir yerlerde yeyip Bora'nin uyku saati eve donduk.Bugun de Ipek icin alisveris yaptik.Artik kizimizin herseyi tamam.Esyalari yikanip utulenip dolabina yerlestirilecek,bavulu hazirlanacak ve buyuk gun beklenecek.Hepinize selam ve sevgiler.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

AY FATOŞ ABLA BENDE SENLE PINARI RÜYAMDA GÖRDÜM DE BUGÜN ECZNYE GELDİM SENDEN HABER ALIRMIYIM DİYE HİÇ KORKMAYIN PINARIM İNŞALLAH ÇOK KOLAY DOĞURACAK ONU ÇOK GÜZEL GÖRDÜM.AKLIM SİZDE HEP DUA EDİYORUM.ALLAH İKİNİZEDE YARDIM ETSİN.OĞLANI ÇOK ÇOK ÖP.HAYIRLI HABER BEKLİYORUM ÇİĞDEM